Post by apinnaraco on Mar 7, 2022 5:34:09 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dan the Man: Action Platformer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dan the Man: Action Platformer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi monia kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Dan the Man: Action Platformer 2022 version ▞▞▞
Peli on hauska ja nautin siitä, mutta mainoksia on aivan liikaa. Jokaisen tason jäähtymisjakso on naurettavan pitkä. Toivottavasti tämä korjataan. Tämä peli on hieno.
Gud
Bjh
Vaikka tämä peli on mielestäni fantastinen. Ainoa ongelma, joka minulla on sen kanssa, on se, että mainoksia on kaikkialla. Kyllä, voit ohittaa suurimman osan niistä, mutta juuri ennen tarkistuspisteitä on piilotettuja mainoksia. Ja vaikka olet katsonut mainoksen, SE EI ANNA SINULLE MITÄÄN. Ihan kuin pienikin kulta tai terveys olisi ollut kivaa. Mutta jos se jätetään pois, tämä on erittäin hyvä peli. En anna sille 4 tähteä, koska se on sama kuin jokaisella ilmaisella mobiilitasohyppelyllä vain, että grafiikka on parempi.
Rakastan ❤ Dan miestä, se on niin paljon parempi
Tämä on hieno peli. Se kuitenkin jäätyy jokaisen mainoksen jälkeen. Ole hyvä ja korjaa.
Kkkkk
Joten tällä pelissä on SUURI potentiaali, paitsi että sinun täytyy käydä läpi mainoksia kirjaimellisesti 30 sekunnin ja enintään 2 minuutin välein. Ei siistiä. Rentoudu naurettavan määrän mainoksilla. En ole varma, olenko kiinnostunut maksamaan 3 dollaria päästäkseni eroon mainoksista, mutta sellaiset asiat saavat minut haluamaan poistaa pelin.
Tämä peli on siisti, mutta minun pitäisi pystyä pelaamaan offline-tilassa siirtymällä uusille tasoille! Mutta joka tapauksessa se on hyvä peli!
Vihaan sitä koira autotyyppii.
Se on itse asiassa mukava peli, koska grafiikka ja säätimet periaatteessa kaikki asiat tässä pelissä ovat hyviä
Se on siistiä ja voit pitää myös online-pelaamisesta, se on hauskaa ja siinä on isot aseet ja veitsi, se on hauskaa, voit jopa hankkia kuvakkeita ja tarvikkeita kokeillaksesi sitä.
Se juuttuu eräänlaiseen päivitysvalikkoon, eikä sitä voi ohittaa mistä tahansa tyhmästä syystä.
HYVÄ peli on todella hauskaa, mutta tarinatilassa et voi pelata, koska offline-tilassa voit pelata vain tasoilla, joita teit.
En pidä tästä pelistä, koska jokaisella pelaamallasi tasolla on ajastin ja sen tekemiseen menee tunti
Tämä on hieno pieni peli. Tuntuu oikealta peliltä, ei sovellukselta katsottavaksi.
Lol, se on hauskaa. Nautin todella pelaamisesta. Dialogi, se antaa minulle paljon vanhan ajan Nintendo-tunnelmia. Siistiä. Lataa ja nauti itse. Siellä on paljon ärsyttäviä mainoksia, mutta ne voidaan jättää huomiotta.
Oli iha hyvä ennenkuin läpi ;(
Eksklusiivinen tapahtuma on todella vaikea, kun tehtävä on selkeä tämä erityinen taso ja yritin ja yritin ja yritin ja sen niin kova kova pls tee se ja vihollinen tekee 30 tai 20 vahinkoa ja tee päivitys, että voimme päivittää panssarimme ja lisää panssari 200:aan
minulla on 2 ongelmia 1.: Se niin paljon mainoksia, kun aina menet tarkistuspisteen ole vain siitä, että se kaatuu puhelimen pakottaa puhelimen menossa kotiin näytöllä. 2.: Google Play pilvitallennus- on hyödytön, koska se ei tallenna edistystä. Ja siksi, että ongelmat pakottaa minut poistaa sen huonosti antoivat "★★ ☆☆☆" only.I voisi arvostella sitä "★★★★★" Jos poistat tämän 2 ongelmia olen sama muiden kanssa, joka oli tätä liian.
hm...
mies, rakastan vain tämän pelin nostalgiaa, eikä sen tarvitse sisältää mainoksia, ellet päätä katsoa niitä. Rakasta peliä, pidä hyvät kehittäjät 👍
Aivan mahtava!
Mielestäni pelissä oli paljon potentiaalia, jos pystyisit pelaamaan enemmän peliä tai täydentämään pelin ostamalla sen. kahden ostamasi kampanjan lisäksi sinun on ostettava premium, jotta pääset eroon näistä ärsyttävistä mainoksista, jotka ilmestyvät missä tahansa, vaikka keskeytät pelin tai kesken pelin. Ja on myös erittäin typerää, että sinun on ostettava Barry Steakfries, jotta voit suorittaa seikkailutilan kokonaan saadaksesi ylimääräisen Story-kampanjan. Valmistettu häpeämättömäksi käteisenä.
Loistava peli, mutta kuvitus ei ole hyvä
Ihan paras😀💞 mutta ei kilpi poliisit ärsyttäviä😡😠
Ok peli kannattaa ladata 4/5 ....
Ehdottomasti pahin koskaan. Luokiteltu offline-peliksi. Tarvitset Internetin mainoksia varten. Mainoksia tarvitaan pelitoimintoihin. Uudet tasot ovat aikalukittuja. Premium-vaihtoehto saatavilla, mutta en ole varma, poistaako se aikalukituksen. Hauskaa ja kaikkea muuta paitsi niin kamala kokemus. Tämä ei todellakaan ole offline-peli. Älä hanki tätä, jos et ole kiinnostunut sovellusostuksista, koska ne ON PAKOLLINEN!
Tosi hyvä peli mutta kyllästyy nopeesti
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Todella hyvä mutta bossit on vaikee
Hyvää peliä ja hauskaa. Se on vähän haastavaa.Annoin sille 3 tähteä, koska se oli jatkuvasti jäljessä. Se ei ole minun puhelimeni, joka on myöhässä. Se on peli. Pls korjaa tämä!
Superhero Racing: Car Games Cabaran riwi
Dan the Man: Action Platformer Arkada dqxk
Se on hyvä, mutta asia on, ettet voi vain paeta tappajia
Opetusohjelma on ORJAA ja sitä ei voi ohittaa. Ilmainen peli saa sinut odottamaan yli 12 tuntia ennen kuin pääset pelaamaan seuraavalla avaamallasi tasolla. Tarkistuspisteet pysähtyvät yli 5 sekunniksi. Pomot ovat VAIN vaikeita, koska pomolla on ERITTÄIN epäreilua voittamattomuutta. Barry on PAHIN hahmo. Hän ei voi edes pudottaa potkua useammin kuin kerran ja pomppii taaksepäin kuolemaansa asti. Hänen "potkunsa" on aivan liian lyhyt! Vihollisilla aseella on eniten terveyttä ja voimaa! MIKSI EIVÄT NUKIJAVIHALLISET!? Se on NIIN epäreilua. NE OVAT JO TEHDYTTÄVÄT HYÖKKÄYKSIÄ!!!
Tämä peli oli ennen kaikkien aikojen suosikkini, mutta nyt se on Pay2Win, jossa on paljon lisäyksiä, kuten kaikki muutkin pelit. Pelattavuus itsessään on MAHTAVA, mutta en voi pelata enempää kuin 1 tasoa päivässä ilman, että joudun katsomaan lisäystä; Aiemmin tästä hauskuudesta teki sen pelaaminen isoäitini retkillä, mutta nyt tarvitset internet- tai puhelinpalvelun pelataksesi peliä enimmillään yli 9 minuuttia. Tarina on myös outo ja hämmentävä sekä täynnä reikiä. Toivon, että tämä peli voisi olla taas hyvä
Peli on hämmästyttävä, mutta sinun on maksettava pelataksesi sitä ilman odotustunteja ja sitten maksettava erikseen jokaisesta osasta, jotta lukitus avataan, ja kun olet kyllästynyt mainoksien vaivaamiseen, sinun on myös maksettava päästäksesi eroon siitä. Ehdoton huijaus
Pidän tästä pelistä, niin kuin se on sarja. mutta minulla on ongelmia. 1. Se on aina häiriötöntä. 2. Sinun täytyy muodostaa yhteys Internetiin pelataksesi uutta tasoa 3. Sinun on odotettava tunteja ennen kuin voit katsoa mainoksen. 4. Vaikka minulla on vakaa verkko, mutta en silti voi käyttää moninpeliä, olisin kiitollinen, jos korjaat seuraavat asiat ja annat sinulle ⭐⭐⭐⭐⭐ Kiitos, että luit
Niin pirun pitkä opetusohjelma, ettei se anna sinun napsauttaa mitään.. Vittu tämä peli😤
Se on hauskaa, mutta se ei pelaa niin kuin lisäys.
Helvetti, tätä pitäisi kutsua vain Ads: peliksi. Minua ei haittaa mainos lvl:n jälkeen, mutta jokainen tarkistuspiste on mainos ja mainos jokaisen lvl:n jälkeen? Tämä ei ole päällikkö. Olisin antanut 3 tähteä, mutta kömpelöt säätimet ja rehottavat mainokset. Saat 1, koska en voi antaa nollaa.
Peli jäätyy jatkuvasti jokaisen mainoksen jälkeen.
Hauskaa, mutta TAAS moniin mainoksiin. Peli on puolimainoksia
Kovaa mutta hyvää
Todella hyvä yksi tähti pois koska jossain peli peli tulee liian vaikeaksi
Dan The Man on mahtava beat-em-up arcade-peli. Mainokset voidaan poistaa käytöstä, jos poistat internetin käytöstä. Tasoilla on hyvä muotoilu ja ne näyttävät upeilta, viholliset ovat mielenkiintoisia, pomot ovat hauskoja, siirtosarjat ovat mahtavia ja jopa yhteistyötila. Päivitykset ovat kalliita, mutta jos ne olisivat halvempia, olisit maksimissaan tasolla 5. Luin arvostelun, jossa sanottiin, että viholliset ovat kovempia kuin ennen, mutta veli, pelasit kirjaimellisesti hard-tilassa. Haluan myös yhteistyötilan, jossa on todelliset tarinatilan tasot, en vain selviytymistä.
Oaska
Dan the Man: Action Platformer ארקייד vvkk
Paras peli koskaan, jota pelaan aina. Ja se pitää minut aina varpaillani, minun on vain jatkettava hyvää työtä ja voitko lisätä moninpelin moninpelin tarinatilan sijaan kuten pelitiloja pelataksesi ystäviesi kanssa
Hyvä peli. Mutta mainokset olivat liian ärsyttäviä. Päädyin poistamaan pelin asennuksen suorittamatta edes prologia loppuun. Poista mainokset, niin voin harkita sen asentamista uudelleen.
Tosi jännä ja kiva